De voorbije 6 jaar hebben de 9 CD&V mandatarissen, onder leiding van burgemeester Edward De Wit en schepenen Jos Thomas en Ria Vanacker-Devos, met rustige vastheid en grote werkkracht dossiers gerealiseerd als goede huisvaders en -moeders. Ze verkozen bedachtzaamheid en grondige dossierkennis boven populisme en avontuur.

Deze troef aan ervaring brengen deze mensen mee in de nieuwe ploeg en staat garant voor de verderzetting van een doordacht en realistische beleid dat de vele uitdagingen voor de toekomst het hoofd kan bieden.

De Kapelse CD&V-ploeg voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober 2018 bestaat uit een groep enthousiaste mensen uit de vier windstreken van onze gemeente, sterk geëngageerd in hun job, buurt, parochie en verenigingsleven. Een groep met een waaier aan talenten en een weerspiegeling van hoe wij vandaag in Kapelle-op-den-Bos samen leven.

Als partij kiest CD&V voor nieuwe oplossingen in een gemeente die voor nieuwe uitdagingen staat.

Wij doen dit met kandidaten die dagelijks kiezen voor engagement voor zichzelf en de samenleving.

• Voor een gemeente waar mensen respectvol samenleven
  • Voor een beleid waar hard wordt gewerkt
  • Voor de levenskwaliteit van onze bevolking als ons hoogste goed

We gaan voor een programma gedreven door respect en rechtvaardigheid dat een antwoord biedt aan de verzuring in de wereld om ons heen.

Ons uitgangspunt = ERVARING

Ons toekomstbeeld: