De afgelopen jaren heeft de gemeente heel wat inspanningen geleverd om haar openbare gebouwen en diensten klantvriendelijker te maken.

Zo verbetert de nieuwe inrichting van het gemeentehuis de toegankelijkheid voor onze inwoners. Bezoekers die voor een vraag of dossier de nodig privacy wensen, kunnen voortaan in afzonderlijke lokalen in gesprek gaan met de bevoegde ambtenaren.

De nieuwe telefooncentrale en de geluidsinstallatie in de raadzaal (Muyldermanszaal) zal de communicatie met de bevolking en de toegankelijkheid voor het publiek op de gemeenteraad zeer sterk bevorderen. Binnenkort zal het verloop van de gemeenteraad ook online beschikbaar zijn voor iedere inwoner.

Het nieuw te bouwen lokaal dienstencentrum (OCMW) in Kapelle-Oost zal aangepast zijn aan alle eisen van klantvriendelijkheid en toegankelijkheid die hiervoor vanuit de hogere overheid zijn vastgelegd.

Op vlak van digitalisering werd de afgelopen jaren de historische achterstand die onze gemeente had, met rasse schreden weggewerkt.

De externe communicatie naar de bevolking moet voortdurend worden verbeterd en bijgestuurd.

Een correcte opvolging van alle vragen van de bevolking is een noodzaak. Een goede communicatie vanuit onze diensten moet vanzelfsprekend zijn.

Inwoners moeten steeds op vriendelijke, juiste en efficiënte wijze de nodige informatie krijgen. Mensen die niet mee zijn met de steeds evoluerende digitalisering moeten eveneens alle nodige hulp krijgen van ons goed opgeleid personeel.

Welkom bij CD&V. Onze websites maken gebruik van cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren. Lees onze Cookie Policy voor meer informatie. Ons cookiebeleid en deze voorkeuren gelden voor alle CD&V-websites. Door op 'Akkoord' te klikken, ga je akkoord met de geselecteerde cookies.